CyberBreaker Pvp HACKS





Yapılış Aynı ▼ ▼


Heromice = 
Micegirl = 
Firstmice = 
Micemassive = 
...

1.96-1.137 sürümler arası her pvp de çalışır ama bütün hileler her pvp çalışmaz.
Bütün hileleri açmayın sunucu gider.
Hilenin çalışması için mozilla firefox gerekiyor mozilla firefox'u olmıyanlar için link 

Masaüstü için Firefox

Önemli !! ;  İlk yaptığınızda çalışmaya bilir tekrar yapın tıklayın çalışır.

Kutuyu işaretlediğinizde çalışmassa tekrar tıklayın çalışır.
EN ; Click again does not work



Hile linki ▼ 

Windows 7 [ 32 & 64 ] => Çalışıyor !
Windows 8 [ 32 & 64 ] => Çalışıyor !




Hile linki ▼
Windows xp [ 32 & 64 ] => Çalışıyor !

CyberBreaker Pvp HACKS CyberBreaker Pvp HACKS Reviewed by Literatür Adası on 11:54 Rating: 5

10 yorum:

  1. Teleport hangi tuş !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teleport otomatik peyniri alınca yuvaya ısınlanması lazım ama sürümün 1.135 mi 1.36 olması lazım :D sanırım

      Sil
  2. Teleport tıkladıktan sonra tekrar tıklayıp kaptacan sonra peyniri alacan tekrar tıklıyacan açacan ve yuvadasın sonra kapatacan her peyniri aldığında bunu yapacan sürümün 1.137 olması lazım veya ona yakın.

    YanıtlaSil
  3. Ya bunu güncelle teleport u tuşlu yap !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teleportu peyniri alınaca açarsın sonra tekrar tıklayıp kapatırsın ama 1.136 1.135 ve 1.137 de çalışıyor. Hilelerin hepsi aynı sürüm için değil oynanılacak pvp sayısı artsın diye her sürüm için hile eklemeye çalıştım.

      Sil
  4. hemen yap lüfennnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  5. ali bişey sorcam kardeşim ben yükledim bilgisayara format atıldı daha geri yüklenmiyo nasıl yükliyebilirim kardeş söyle nolur

    YanıtlaSil
  6. Dosya bulunamadı

    YanıtlaSil
  7. dosya bulunamadı diyo bi ton hileye baktım heromice ile ilgili hepsinde dosya.tc midir nedir o açılıyo ve bu uyarıyı alıyorum yardım edin.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.