►CyberBreaker◄ Transformice Vip Hack v14




• Transformice.exe'den oyunun giriş yerine gelin ve Anti DC'yi işaretleyin.

• Oyuna girin boş odaya gidin.

• Diğer kutuları işaretleyin ve oldu.





İndirmek için ► http://tr5.in/1x3l









Ali Arslan Devam�n� Oku 19 Kasım 2014 Çarşamba Yorum Yok

Kredi Kartı (CC) İstiyenler





Yukardaki resimi fantazi olsun diye koydum :D

Gelelim asıl konuya kredi kartı paylaşmıyacam artık çünki anasını ağlattınız.
Kredi kartı ile ödeme yapabileceğiniz birçok şey var ama kartları paylaşınca alamıyanlar oluyor bu yüzden oyuna para çekecekler bana faceden mesaj atsınlar

Örnek ▼
Oyunun sitesi bu = Link
İd=
şifre=

 Çalacak diye şey edecekler atmasın zorla değildir birkaç kişiyede yaptım zaten 
Yeni çar açıp ta atabilirsiniz kartları bulunca yaparım sonra size haber veririm faceden.
En kısa süre içerisinde kartları bulup yapacam.

Mesaj Atmak için ▼


Bu arada Hayrına şu linke tıklayıp reklamı geç der msiniz :)



Alışveriş sitelerinden birşey alacak olanlar henüz hazır değilm onlara su an sadece oyunalara haftaya o alışveriş sitelerinden de bişeyler alıp adresinize yönlendiririm :D









Ali Arslan Devam�n� Oku 17 Kasım 2014 Pazartesi | Yorum Yok

Yabancı CC'ler




4470112750004760

CVV: 329

Son Kullanım :  04/16

İsim : Albert Fleury


5186945713213008
 02/16
224

4568919190435013
 05/15
416

Simona Zeltzer
4580160111450641
05/15
CVV : 918


4539970014656769
 04/17
427







Ali Arslan Devam�n� Oku 16 Kasım 2014 Pazar 2 Yorum

CC (Kredi Kartları) Kullanımı





Sadece onu değil kredi kartı bilgileri ile alabileceğiniz herhangi bişey içinde kullanabilirsiniz joygamenin dışında lol gibi oyunlara rp de çekebilirsiniz veya n11  gibi alışveriş sitelerinden bişeylerde alabilirsiniz ama bunları yaparken 
•İp gizleyin
• TC kimlik numarınızı isminizi vb bilgileri yalnış verin doğrusunu girmeyin
• Adresi evinizin adresi şeklinde vermeyin başka bi yerin adresini verin (alışveriş yaptıysanız) ordan alırsınız kargo ile gelince.

Ama oyun için filan ip gizliyerek kullanın fazla riske girmessiniz.


Girdiniz işte bişeyler alıyorsunuz e-posta adresi isterse yeni bir tane ip değiştirerek açın ve onu yazın.

kart bilgileri hariç herşeyi sallıyarak girin.

Örnek ▼ (Denemeyin yalnış :d)


Kart numarası ► 5497065702140411 
Son kullanım tarihi(exp date mi ne diyede yazılır.Türkçe değilse.)► 05/15 
15 ten kast edilen 2015.
Cvv ► 429

verdiğim kart bilgilerini doğru girin sadece diğer herşeyi sallayın yukardaki 3'ünü doğru girseniz yeter diğer şeyleri sallasanızda olur.

Örnek kart doldurma şeysi ▼ Siz hangi oyuna yada siteye yapacaksınız bu değişebiliyor önemsiz zaten :d sadec ekart bilgilerini düzgün girin yeter :d


İP GİZLEME PROGRAMI ► TIKLA


Kartlar ne zaman gelir diye soracaksını bilmiyorum buldukça ekliyecem.
Kartları kullanan sizler olacaksınız bu yüzden bütün sorumluluk sizindir.
Yukarda dediğim gibi  ama ne dediğimi unuttunuz  o yüzden kırmızı yazılı yeri tekrar okuyun :D hata sadece kırmızı yazılı yeri değil üstü komple tekrar okuyun anlayın :d







Ali Arslan Devam�n� Oku | Yorum Yok

Transformice Super Güçlü Fare (14 Kasım)




• Transformice.exe'den oyuna gir.

• Boş odaya git.

• Hileyi aç ve kutuyu işaretle.


Drag işlemez  ve örs gibi şaman nesneleri hafif olur sizi etkilemez survior , deathmatch gibi odalarda işe yarar.

Tr5'ten indirmek için 5 saniye bekleyip reklamı geçin sonra geç diyin pop up penceresi çıkacak onu kapatın tekrar tıkla yazan yere tıklayın ve yeni sekmede dosya.co'daki indirme linki çıkacak. Bunların Hepsi Sağ üst köşede olacak :D
 (BİLMEYENLER İÇİDİR)


İndirme Link ►  http://tr5.in/1wSJ




Ali Arslan Devam�n� Oku 14 Kasım 2014 Cuma Yorum Yok

►CyberBreaker◄ Transformice Şaman Hack ( 13 Kasım )



• Transformice.exe'den oyunun giriş yerine gelin hileyi açın ve Anti DC'diyen kutuyu işaretleyin ve oyuna girin.

• Boş bir odaya gidin ve Anında Eşya yaratmayı işaretleyin.

• Deneyin eğer olmassa tekrar tıklayın kutuya olacaktır.


Not ► Tıkladıktan sonra ilk eşyayı  normal yaratacak sonrakileri anında.

Tr5'ten indirmek için 5 saniye bekleyip reklamı geçin sonra geç diyin pop up penceresi çıkacak onu kapatın tekrar tıkla yazan yere tıklayın ve yeni sekmede dosya.co'daki indirme linki çıkacak. Bunların Hepsi Sağ üst köşede olacak :D
 (BİLMEYENLER İÇİDİR)


İndirme Linki ► http://tr5.in/1wQn









Ali Arslan Devam�n� Oku 13 Kasım 2014 Perşembe 1 Yorum