Heromice Vip HACK ► CyberBreaker ◄ 30/12/2013




Oyunu Mozilladan açın.

Yapılış ; 

► Mozilladan girin. ( Eğer olmassa başka sürümlerini indirmeyi deneyin. )

► Boş odaya gidin.

► Hileyi açın ve istediklerinize tıklayın.


HEROMİCE için YAPILMISTIR..!


Hepsine tıklamayın sadece istediğini 2-3 tanesini açın yoksa sunucu gidiyor.










[Resim: y9areis2uvoi3ql4x1xjo6.gif]




Heromice Vip HACK ► CyberBreaker ◄ 30/12/2013 Heromice Vip HACK ► CyberBreaker ◄ 30/12/2013 Reviewed by Literatür Adası on 10:10 Rating: 5

14 yorum:

  1. Saoldan Exeden olmuyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sadece mozilladan olur ve heromice de çalışır.

      Sil
  2. ya qeqe ya speed hack yap transformicedeee

    YanıtlaSil
  3. yapamıyorumm

    YanıtlaSil
  4. olmuyor yhaa kaç kez denedim

    YanıtlaSil
  5. abi önceden oluyodu simdi olmuyo fixlendimi ?

    YanıtlaSil
  6. abiiiiiii bakın şuna bi ya ne zamandan beri cevap yooooooooooookkkkkkkkk olmuyo bi bakn ltfen

    YanıtlaSil
  7. Abi Eskiden Calışıyodu Heromicede Neden Şimdi Calışmıyo Fixlendimi Cevap Bekliyom

    YanıtlaSil
  8. Abicim ellerine sağlık ben bu hileyi 2013 yılında yaptım ama malesef 2014 yılında yani hiç yapamadım :( neden işe yaramıyor artık

    YanıtlaSil
  9. lan açıl mio olm senin başka sitende vardı ordan açtım oldu ama 1 hafta sonra çalışmadı ordan yine indirdim çalış madı bunu da yapdım çalış mio lan mozilla değilmi olm

    YanıtlaSil
  10. Nasıl hangi tuşla kulanıoz

    YanıtlaSil
  11. ml mısnız mk FİX yedi

    YanıtlaSil
  12. transformiceden fly hack yap keke

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.