Kredi Kartı (CC) - Paypal (PP) Hesapları Bulmak




Burda yada facebookta hesap paylaşırsak blog ve sayfa kapatılır :d o yüzden size bunları
bulabileceğiniz birkaç site gösterecem.

Ama öncelikle ip gizleyin proxy kullanın bişey yapın işte çünki bunlar suçtur aşağda vereceğim programı kullanabilirsiniz .d

Hoşgeldin ☺ işte program  ►  TIKLA 

Reklamın altında mavi arka plan beyaz yazılı bir buton var dosyayı indir diye ona basacan.


CC - PP bulabileceğiniz siteler ▼





daha var ama bu kadar yeter size ☺

Simdi velhasılkelem bu gireceğiniz sitelerde  "And Database Dumps" kategorisi var ki bazılarına ulaşmak için 30-50-100 yorum filan yapmanız lazım   konulara siz uğraşırsınız bu benim sorunum değil :d

250 Gram ingilizce biliyorsanız forumlarda hayatta kalabilirsiniz.


CC ve PP'leri kullanmak sizin sorumluluğunuzdur. Böyle yazdım diye kullanınca tutuklanacam filan demeyin yok ben ip gizlemeden kullandım hala tutuklanmadım ama mümkünse TR hesapları kullanmayın :d TR hesaplarından kastım TR cc ve pp ler yani Türkiyeye ait çalıntı hesaplar.





Başka sorunuz ve sorunlarınız var ise yorum yapın yoksada yorum yapın :d











Kredi Kartı (CC) - Paypal (PP) Hesapları Bulmak Kredi Kartı (CC) - Paypal (PP)  Hesapları Bulmak Reviewed by Literatür Adası on 17:27 Rating: 5

7 yorum:

  1. Forum Sitesinin İçine Etmişsin afedersin Okadar Konu Açtım Emek verdim Biraz Düzenle Şu Forum u Yada Ben düzenliyim Birşey Yapalım ACİL!!!

    YanıtlaSil
  2. CC leri nerede denediysem hiçbir işe yaramadı bildiğiniz siteler varmı yada oyunlarda işe yarayan yerler taktikleri neler

    YanıtlaSil
  3. cc bulamıyorum yardım pls

    YanıtlaSil
  4. Tehlikesi nedir ? Güvenli mi sence ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guvenli ama ertesi gunlu mailorder sistemi pos bulman gerekli

      Sil
  5. HİÇ AÇIK AÇIK ATABİLCEĞİN BİR TANE YOKMU YA

    YanıtlaSil
  6. Agalar altenen cc veriyor ama nasıl akıcağımı bilmiyorum

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.