►CyberBreaker◄ Transformice PVP Hack v5 [12 Ekim 2014]


VİDEO Yapılış v4 ile aynı. Sadece Login Panel'( giriş panelinde ) Anti DC'yi işaretleyin.







Kurulum ▼




Masaüstüne çıkardıktan sonra "CStandalonePortavel_setup" kurun eğer kuruluysa sizde önceden açın hileyi ve oyuna girin oynayın.

Çalışmıyorsa Net Framework 4.0'i yükleyin.



Dosya.co'dan indirmeyi bilmiyenler TIKLASIN

Transformice.com yazıp hileyi deneyin belki çalışır :d


Logoya tıklayıp indirebilirsiniz ▼

Dosya.co Logo








►CyberBreaker◄ Transformice PVP Hack v5 [12 Ekim 2014] ►CyberBreaker◄ Transformice PVP Hack v5 [12 Ekim 2014] Reviewed by Literatür Adası on 11:28 Rating: 5

15 yorum:

  1. teşekkürle <3
    am bi sorum olucak ya hileyi açıyorum stalandoneden açıyorum fakat hileyi aktif etme ekranım açamıyorum rardan da çıkaramıyorum hata alıyorum çözümü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pc de rar yüklü mü yüklü değilse indir yükle.
      Hilenin açılması için cheat Engine'nin yüklü olması lazım eğer yoksa cheat engine.org dan indir.
      Standalone ile ilgili sorun varsa da Net Framework 4.0 veya daha üst sürmünü indir çalışır ^_^

      Sil
    2. Eğer hiçbir sorun yoksa ve masaüstüne hile gelmiyorsa kurlumu resimde işaretlenmiş yerelere bak onlara basarak yap masaüstüne gelir hile ile standalone kurulum dosyası.

      Sil
    3. stanadalone ye nası gircem :(

      Sil
  2. http://hizliresim.com/9pNjBZ böyle oluyo :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pc'yi yeniden başlat bütün açık programları kapat sonra direk aç açılır eğer açılmazsa söyle hileyi atıyım sana burdan.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Direk Hile ▼
      http://www.dosya.tc/server35/ZVb0TG/CyberBreakerPvpHacksv5.EXE.html

      Sil
  4. Ali abi çok sağol sadece senden hile indiriyom herkes virüs atıyor sen çok iyi birisin :))

    YanıtlaSil
  5. bişey dicem bunu exede yapsam ilk hileyi açıp aynı adımları yapsam exedede olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. transformice.exe'de olmaz sadece Standoleneye göre programladım.

      Sil
  6. kardesim bendede aynı hata warrr http://hizliresim.com/9pNjBZ direk hile linki arızalıı yardıM (((

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.